האם ההשקעה שלך בקורס לקידום עסקים באינטרנט משתלמת?
מטרת הקורס: להקנות לך ידע וכלים כדי שתוכל להגיע לבד לקהלים חדשים שלא הכרת עד היום מה שיאפשר לך להגדיל את מס הלקוחות שלך ולהגדיל את הרווחים שלך, רק תדמיין מה הגדלה של 10% יכולה לעשות לעסק שלך!
מאות בעלי עסקים כמוך מסוגלים כבר לקדם את העסק שלהם באינטרנט, כמו שמעולם לא דמיינו שיוכלו.
החיסכון שבהשתתפות בקורס
קידום אתרים
עבור קידום אתרים חברות לקידום אתרים גובות מעל 1500 ₪ לפני מע”מ לחודש בהתחיבות ל 12 חודשים כלומר רק עבור קידום אתרים החסכון שלך בשנה אחת הוא 18,000 ₪.
כתיבה שיווקית
עבור הפיכת התוכן של האתר שלך לתוכן שיווקי שיניע גולשים לרכישה, גובים הקופריטרים כמה אלפים שקלים תלוי בגודל האתר שלך. עלות כתיבת עמוד מכירה המחיר תלוי בכותב ובנסיונו, העלות נעה בין 2000 -4000 ש”ח.
עמוד מכירה
בנוסף לתשלום לקופירייטר עבור ניסוח דף המכירה, דרוש לבנות קמפיין פרסום בגוגל ובפייסבוק כדי שאנשים יראו את ההצעה שלך! עבור בניית קמפיין ממומן בגוגל חברות פרסום גובות עמלה של 20% מהקמפיין כלומר אם אתה משלם לגוגל 1000 ₪ עבור מודעות פרסום, לחברה המפרסמת מגיע 200 ₪ בחודש כפול 12 חודשים התשלום השנתי הוא 2400 ₪.
פרסום בפייסבוק
הפרסום בפייסבוק כמו בגוגל חינם אין חובה לשלם למפרסמים מקצועיים, הבעיה שלמפרסם עצמאי אין את הידע לפרסם לבד בזול, וכך קורה שבהעדר ידע מסע הפרסום הוא בזבזני וגורם לאובדן קליקים מיותר על גולשים לא רלוונטים. כמו בגוגל החברות פרסום גובות עמלה של 20% מהקמפיין כלומר אם אתה משלם לפייסבוק 1000 ₪ עבור פרסום, לחברה המפרסמת מגיע 200 ₪ בחודש כפול 12 חודשים בשנה התשלום השנתי הוא 2400 ₪
סיכום התשלומים לצדדים שלישיים מראה שההוצאות לשנה ראשונה בלבד מעל 25,000 ₪ לפני מע"מ !
(קידום אתרים: 18,000 ₪, קופירייטר לאתר + דף מכירה: 4000+ ₪, פרסום בגוגל: 2400 ₪ ופרסום בפייסבוק: 2400 ₪. )
אז גם אם המספרים נשמעים לך מוגזם, אתה מוזמן לבדוק בגוגל, בכל אופן מדובר על הרבה מאוד כסף שתוכל לחסוך בשנה אחת בלבד ומן הסתם חסכון מהותי יותר במשך השנים.
בונוסים במתנה !
כותרות שיווקיות
כל משתתף יקבל 20 כותרות שיווקיות שישמשו אותו לדפי הנחיתה ולדפי המכירה של האתר שלו.
פרסום בגוגל
כל משתתף יקבל 300 ש"ח מתנה שוברי פרסום בגוגל.
קורס אינטרנטי
קורס אינטרנטי בשיטת "צעד אחר צעד" לבניית ערוץ עסקי ביוטיוב – כדי שתדע כיצד לקדם את העסק גם ביוטיוב.
אחריות מלאה !
אני בטוח שהקורס יעניק לך חוויה עוצמתית ונפלאה.
לכן אני מעניק לך אחריות מלאה:
אם בסוף השיעור הראשון תרגיש שהקורס לא מתאים לך,
גש לאחד מאנשי הצוות ותקבל את כספך בחזרה, בקלות ובלי שאלות.
כך שכל הסיכון הוא עליי ולך יש רק מה להרוויח...
לכן אני ממליץ שתבטיח את מקומך בקורס, הזדרז להירשם כבר עכשיו כי מספר המקומות בקורס מוגבל וזאת בכדי להבטיח שההתקדמות שלך תהיה משמעותית אנחנו שומרים את הקבוצות קטנות ואינטימיות.
הקורס ייערך בהנחיית שמריהו יונה, מדריך לנוכחות אינטרנטית,
ברמת גן רח' החילזון 3, המכללה הישראלית לטכנולוגיה ותקשורת מכללת - IITC
בחיפה מגדלי פז 1, קומה 3 האקריו - HackerU
לפרטים על הקורסים הקרובים ב- רמת גן ב- חיפה - לחץ על הלינק
התכנסות החל משעה 17:30 לשם היכרות וכיבוד, השיעור יתחיל בשעה 17:45 וימשך עד השעה 21:30.
הקורס בנוי מ- 6 מפגשי ערב בכיתת מחשבים, משך כל מפגש - 4 שעות.
1.6.2022
עכשיו כשאתה מבין שמדובר בחסכון ענק בשנה וכשאתה מבין את מלוא פוטנציאל הרווח הגלום כתוצאה מיישום החומר הנלמד בקורס - זו ההזדמנות שלך לעשות שינוי אמיתי !
הירשם עכשיו לקורס!
רוצה לשאול, להתייעץ, לשלם ?
התקשר עכשיו אני זמין ב 050-4511934 - שמריהו
המלצות של בוגרי הקורס
זו שיטת ההדרכה הטובה ביותר שתבטיח את ההצלחה שלך
לפני כל שיעור תקבלו סרטון הסבר והדגמה של נושא השיעור, כך כשאתם מגיעים לשיעור אתם בעצם מגיעים מוכנים לשיעור. בשיעור אנחנו מיישמים הלכה למעשה את מה שלמדנו בסרטון. מה שטוב בשיטה הזו שאתם יכולים לתרגל לבד שוב ושוב עד שמגיעים לשליטה מלאה בחומר וזה בדיוק המטרה של הקורס שתגיעו לבד לשליטה על מהלכי השיווק של העסק שלכם.
לקוחות ממליצים
"אני כבר כמה חודשים מסתובבת ואומרת לעצמי שאם אשב בבית, הלקוחות לא יגיעו, אבל לא ידעתי מה לעשות. הבנתי שיש שיטה שבה המצליחנים שלוחים לי מיילים באופן אוטומי, אבל הצד הטכני לא בדיוק דיבר אליי, עד שפגשתי את שמריהו שהכין לי את כל מה שנדרש כדי שאוכל גם אני לדוור ללקוחות שלי, וכל כמה ימים אני שולחת מייל ללקוחות שלי וברוך השם הפרנסה גודלת. ההשקעה שלי מצויינת כי מייד ראיתי את התוצאות בחודש הראשון לבד קבלתי יותר לקוחות ממה שהיו לי בכמה חודשים, ולזה אני קוראת השקעה מצויינת. ממליצה בחום לכל אחד שבאמת רוצה להגדיל את ההכנסות שלו."שרון טסלר
גרפולוגית- "קסם האותיות"
"פתאום הבנתי שאם עד כה חשבתי שזה רק מספיק שאהיה מספיק טובה והלקוחות יגיעו הבנתי שזה לא כך… הבנתי שיש שיטה ויש דרך להביא את הלקוחות קיבלתי ארגז כלים מעשיים, היה לי את החזון והיה חסר לי איך להגיע לשם. אני מרגישה עכשיו שההצלחה הפיגה לי פחדים ואמונות מעכבות שהיו לי לגבי עצמי ולגבי השיווק שלי. אני מרגישה עכשיו שההצלחה מונחת בכף ידי, השינויים המהירים שחוויתי משרים עלי ביטחון."עינת
מבל הפקות
אודות המנחה בקורס - שמריהו יונה
שלום, שמי שמריהו יונה
עזרתי למאות בעלי עסקים בשמונה השנים האחרונות להביא יותר לקוחות לעסק שלהם, ליצור יותר פניות ויותר מכירות ולגרום לעסק שלהם להיות מוביל בתחומו.
אני מומחה לקידום עסקים באינטרנט עם רצון לעזור לאנשים: זה מתחיל עם עשרות סרטוני הדרכה שפרסמתי ברשת האינטרנט, עם עשרות מאמרי הדרכה בסגנון "איך לעשות…" בהדרכות ובייעוצים הרבים שאני עורך. המומחיות שלי היא הפיכת בעיות מורכבות לפתרונות אפשריים לכל אחד.
הרעיון לבניית הקורס עלה לי בעקבות סיפורו של דודי משקד אלומיניום.
-
1
לדודי יש עסק מבוסס בתחום התריסים, העסק קיים כמעט 20 שנה, לפני כמה שנים דודי החליט למקד את הפעילות השיווקית שלו באנשים שרוצים לבנות וילות ולמענם החליט להקים אתר.
-
2
דודי פנה לגרפקאית שעצבה לו אתר לשביעות רצונו, אבל מהר מאוד גילה שחוץ ממי שמכיר את שם העסק שלו "שקד אלומניום" אף אחד לא מוצא את האתר שלו בגוגל לא בדף הראשון וגם לא בדף החמישי, שאליו אף אחד לא מגיע.
-
3
לכן דודי פנה למקדם אתרים שיקדם את האתר שלו לדף ראשון בגוגל, כדי שאנשים שמחפשים תריסים יוכלו למצוא את האתר שלו. לאחר כמה חודשים דודי ראה שהאתר שלו מתחיל להתקדם יפה בגוגל, אבל ככל שעבר הזמן הוא נוכח לגלות שהוא עדיין לא מקבל מספיק עבודות מגולשים שהגיעו לאתר שלו.
-
4
אז החליט להיפגש עם קופירייטר שהציע לו לשנות את התוכן באתרו כך שיניע אנשים לפעולה - להמיר גולשים לקונים, דודי התלהב והסכים וכך המומחה לכתיבה שיווקית שינה את התוכן לתכנים אישיים אשר ממוקדים יותר בגולש, אבל זה עדיין לא יצר את מבול הקונים שדודי ציפה לו.
-
5
המומחה הבא שדודי פגש היה מומחה לשיווק באינטרנט שייעץ לו להקים דף נחיתה עם מתנה לכל נירשם, יופי דודי נרשם לקורס למד להקים דף נחיתה, דף מכירה ורשימת תפוצה. נהדר, אבל אז נתקל בבעיה נוספת- כיצד לגייס את הלקוחות החדשים שיגיעו לדף הנחיתה שיקבלו מתנה ונשלח להם מיילים פעם פעמיים בשבוע.
-
6
כאן פגש דודי שני מומחים לשיווק אחד מומחה לשיווק בפייסבוק שייעץ לבנות קמפיינים שיווקיים בפייסבוק, והמומחה האחר ייעץ לו לבנות קמפיינים בגוגל אדוורדס עם כל מיני בנארים שירוצו אחרי הגולש למשך חודשים, עכשיו כשהמערכת של דודי מתפקדת לשביעות רצונו. דודי מוטרד למה הוא לא יכול לדעת כמה אנשים מגיעים לו מפייסבוק וכמה אנשים מגיעים אליו מגוגל, דודי אומר ובצדק שאם היה יודע מאיזה מודעות הוא מקבל יותר פניוות היה לו שווה להשקיע יותר בקמפיין ולכן דודי פנה אליי.
הסיפור של דודי הציף את הבעיה של כל השיווק האינטרנטי,
כל בעל עסק רוצה בסה"כ להשיג לקוחות חדשים לעסק שלו ולא להיות מומחה לשיווק באינטרנט.
בעל עסק איננו אמור להיות מומחה לשיווק בכלים האינטרנטים אלא רק להיות המפעיל של הכלים האינטרנטיים, בדיוק כמו שמשתמש במחשב לא אמור להבין בשפות תכנות, כך בשיווק האינטרנטי בעל העסק לא אמור להיות המתכנת של המכונה האינטרנטית אלא רק המפעיל של מכונת השיווק האינטרנטית בהתאם לצרכיו.